Postarile noastre

SEO on page

 

SEO – „Optimizarea motorului de căutare” reprezinta un ansablu de metode folosite pentru a ajunge la cei mai buni indici de performanta al motoarelor de cautare. Folosind strategiile de promovare va rezulta o crestere a vizibilitatii site-ului atunci cand se fac cautari adecvate.

 

Functiile SEO si importanta acestora:

Vizibilitate 

Un site optimizat din punct de vedere SEO va fi pozitionat superior celorlalte rezultate din pagina de cautare, astfel incat va fi usor de gasit si vizualizat de catre cei interesati de ceea ce ofera. De asemenea, cresc sansele ca utilizatorii sa faca click si sa vizualizeze pagina, ceea ce duce la o avansare a pozitiei in clasamente.

Trafic web

Este foarte important in optimizarea SEO, deoarece odata cu cresterea vizibilitatii, creste automat si traficul pe site in urma click-urilor facute primelor pozitii de catre vizitatorii interesati de respectivul continut;

Autoritate 

Este un concept nou, dar tot mai cautat de catre utilizatori. Autoritatea sugereaza faptul ca site-ul este de incredere si de calitate. Aceasta va imbunatati clasamentul si va asigura utilizatorul ca poate avea incredere in respectivul site.

Experienta vizitatorilor 

Experienta acestora pe site va fi una placuta datorita tuturor imbunatatirilor aduse de optimizarea SEO.

Indeplinind toate aceste functii, optimizarea SEO va conduce vizitatorii interesati catre pagina dumneavoastra, imbunatatind numarul de click-uri, numarul de vanzari si numarul clientilor multumiti. Astfel se va ajunge la obiectivul dorit, si anume la o crestere a afacerii.

De asemenea, optimizand site-ul din punct de vedere SEO se vor evita posibilele erori intampinate in motoarelor de cautare care nu pot gestiona anumite link-uri cu structura neadecvata, pagini duplicate, continut non-text, etc.

Ce este SEO on page?

SEO on page reprezinta un ansamblu de metode de optimizare folosite pentru imbunatatirea clasamentului prin cresterea traficului pe site, optimizarea titlurilor, imaginilor, textelor, video-urilor si etichetelor HTML (titlu, meta si antet).

 

Elementele SEO on page si importanta acestora:

E-A-T 

Expertiza, autoritate si incredere. Sunt criteriile urmarite de Google pentru a realiza evaluari de continut si pentru a oferi clasamente mai bune celor de calitate;

Meta descrierile 

Realizeaza descrierea unui pagini si sunt prezente sub titlurile din continut. O optimizare a meta descrierilor prin introducerea cuvintelor cheie influenteaza pozitiv numarul de click-uri si perceptia asupra site-ului;

Titluri 

Pentru a face utilizatorul click, trebuie sa vada un titlu convingator si de interes. De aceea se vor utiliza cuvinte cheie care au sanse mari sa se regaseasca si in cautarile utilizatorilor din motoarele de cautare;

Eticheta de titlu 

Este o eticheta HTML prezenta in toate paginile web, inclusiv in fereastra de browser. Fiind mai putin semnificativa pentru clasamente aceasta trece usor neobservata, dar daca sunt scrise neadecvat pot influenta negativ din punct de vedere SEO. De exemplu, un titlu prea amplu poate fi trunchiat de catre Google;

 

Canibalizarea cuvintelor cheie 

atunci cand aceleasi cuvinte cheie se regasesc pe mai multe pagini clasate, se va ajunge la „canibalizarea cuvintelor cheie” si va fi afectata optimizarea SEO, deoarece se va percepe faptul ca paginile aceluiasi site web concureaza intre ele;

Implicarea utilizatorilor 

Este un aspect foarte important pentru optimizarea SEO si se poate realiza prin imbunatatirea continua a continutului si vitezei site-ului, de unde va rezulta si o experienta placuta pentru vizitatorul paginii;

Optimizarea imaginii 

optimizarea imaginilor dintr-un site web va imbunatati mult aspectul paginii. Prin comprimarea imaginii se vor elimina imaginile care au dimensiuni diferite si ingreuneaza site-ul. Acesta este un aspect important, avand in vedere faptul ca viteza paginii influenteaza clasarea pe mobil si desktop. De asemenea, folosirea unui text alternativ are ca si scop o imbunatatire a accesibilitatii atunci cand sunt folosite cititoare de ecran de catre utilizatori. Aceste cititoare transforma continutul unei imagini sau a intregii pagini in audio.

Cu ajutorul acestei optimizari, vizitatorul site-ului va avea o experienta mai placuta, incarcarea paginii va fi mai rapida, se va evolua in clasare, etc.;

Link-uri interne 

Atasarea link-urilor interne de alte pagini ale site-ului dumneavoastra duce la o imbunatatire din punct de vedere SEO. Astfel site-ul va fi vizualizat atat de vizitatori, cat si de algoritmul motorului de cautare;

 

 

Auditul continutului 

Este un element SEO cu importanta si este realizat pentru a se stabili tipul de continut, daca respectivul continut realizeaza obiectivele propuse si este rentabil, daca informatiile din continut sunt inca de actualitate si valabile;

Etichete antet 

Sunt etichete HTML (H1-H6) si au ca rol imbunatatirea vizuala a continutului pentru vizitatori, iar utilizarea acestora ajuta la delimitarea dintre titluri si subtitluri in paragrafe, evidentiind lucrurile esentiale.

 

 

Pe langa acestea, vizibilitatea unei pagini web poate fi sporita datorita prezentei unor elemente, cum ar fi o harta a site-ului, domeniul de activitate ales cat mai sugestiv, optimizare realizata si pentru varianta mobil deoarece tot mai multi utilizatori folosesc aceasta varianta atunci cand navigheaza pe internet, locatia serverului care serveste la avansarea in clasament, folosirea unei platforme Google Search.

 

In concluzie, optimizarea SEO este foarte importanta atunci cand doriti ca afacerea sa evolueze.

Oferim servicii de creare site de prezentare, creare magazin online si softuri personalizate pentru orice domeniu de activitate, in Iasi dar si la nivel national

Servicii

Contact

0770 700 607
info@webis.ro

Strada Sfântul Lazăr 27
Iași 700045

Oferta personalizata

Solicita oferta personalizata

Completeaza urmatorul formular si vei primi o oferta personalizata conform cerintelor specificate de tine.